KRİSTAL DÜŞLER
Bu aralar ne de çok dinler oldum
Radyoda rastgele çalan şarkıları
Soğuk kış gecelerinin ayaz saatinde
İçimi ısıtır umuduyla bekledim anıları
Bozkırın ortasında kurulan şehirlerin
Eşsiz süsüdür kar taneleri
Ve üzerlerinde onların nice şarkılar
En güzel tınılarıyla düşerken
Dinler huzur tüten haneler
II
Bu aralar ne çok sever oldum kara
kışı
Sessizliğin içinde
bembeyaz saflığı
Örtülür her şey,
başlar karların nakışı
Şehirlerin ortaya çıkar en güzel resmi
Kristal bir düşte, sessizliğin nameleri
Usulca konar, taşır masum kar taneleri
Huzura erdirir kara kışın kara günlerini
Şehirlerin biter bozkırdaki ıssızlığı
III
Bu aralar ne çok sever oldum kara kışı
Gecenin içinde gizlerim o beyaz saflığı
Kefenlenir bir mevsim, başlar karların şarkısı
Şehirlerin yok olur kış karamsarlığı
Dilimde bir dua, yüreğimde saflığın hazzı
Yolcusuyuz bizler bu faniliğin, kışın bitmez nazı
Yanarken tenimiz, küllenirken çilemiz
Bozkırın ortasında uzanır kar altında düşlerimiz

👏👏👏
YanıtlaSil