dalındaydım bir ağacın
yüzümde gök çiçekleri açardı
geceleri ateş böcekleriyle
bir şarkı tuttururdum
gönlümde denizler kabarırdı
dalındayım bir ağacın
kozasında bir kocaman dünyalar
geceleri gezen yıldızların
onlar masal anlatırdı
orman tomurcuklara gebe kalırdı
dalındaydım bir ağacın
önümde sevişirdi denizler
ardımda düğün yeri dağlar
kanatlanan kim varsa topraktan
tek tek yanı başıma konardı
seyrine bu cümbüşün, doyum olmazdı
dalındaydım bir ağacın
şahidi oldum tüm cehennemin
sonra bildiğim her şey kül...
küller savrulurken ağıtlar yakıldı
kim duyduysa bu ağıtı can verdi
önce dağlar küstü, mevsimlere kapattı kucağını
ve denizler kustu içindeki tüm cesetleri
lanetler okudu kuşlar, en çok da onlar
vedalaşıp dalımdan uçtum bir kor üzerinde
insan elinden uzak en uzak diyarlara

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder